پارک جنگلی سراوان رشت
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک جنگلی سراوان رشت

پارک سراوان یکی از قدیمی ترین جنگل های گیلان می باشد که وسعت آن به 1487 می رسد ،این پارک دارای گونه های گیاهی متنوع زیادی است. در گوشه ایی از این جنگل موزه میراث فرهنگی گیلان قرار دارد که شما می توانید با تهیه بلیت از آن دیدین نمایید . در ادامه برای اطلاعات بیشتر از این پارک با سایت جامع گردشگری تور کیش همراه شوید.

پارک جنگلی سراوان رشت

این پارک زیبا با طبیعتی بکر و امکانات مناسب لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. شما برای رسیدن به این جنگل طبیعی باید از شهر رشت خارج و حدود 17 کیلومتر در جاده رشت - تهران بپیمایید.

از جمله امکانات این پارک وجود کلبه های اقامتی، آلاچیق ، سرویس بهداشتی و پارکینگ می باشد. 

پارک جنگلی سراوان رشت

ویژگی های خاص طبیعی و موقعیت قرار گیری و شکل زمین، گونه های گیاهی کم نظیر و وﺟﻮد رودﺧﺎﻧﻪ ﺳﻔﯿﺪرود و ﺳﯿﺎﻫﺮود در ﺿﻠﻊ ﺷﺮﻗﯽ پارک، چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی را در نقاط مختلف پارک به ویژه در ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺧﺰری آن خلق کرده است که می توانید از آنها لذت ببرید و غرق در تماشای آنها شوید.

پارک جنگلی سراوان رشت

در بدو ورود به سراوان در سمت چپ خود به جلوه ای تماشایی از دریاچه این پارک برخورد می کنید که در ابتدا همچون زمینی پوشیده از چمن به نظر می رسد اما کمی که دقت کنید متوجه حضور دو قایق می شوید که شما را به گشت و گذاری متفاوت دعوت می کنند. با سوار شدن بر این قایق ها می توانید به درون جنگل بروید و غرق در سکوت و آرامش، از کشف زیبایی های خلقت لذت ببرید.هر چه در پارک پیش می روید، صدای عبور آب بیشتر  به گوشتان می رسد و شما را وسوسه می کند تا لحظه ای توقف نمایید و به تماشای گذر آب در رودخانه ای خروشان بنشینید. کنار رودخانه از شلوغ ترین قسمت های پارک سراوان است و افراد زیادی ترجیح می دهند در کنار آنها پیک نیکی برپا کرده و روز خوشی را برای خود بسازند.





:: برچسب‌ها: پارک جنگلی سراوان رشت ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: